5 תשובות
שואל השאלה:
אה אז כאילו משערים שאדם א כבר התמודד עם זה בעבר?
אנונימית
כי הגוף התמודד עם זה לראשונה ויצר פחות נוגדנים.
כי אם החיידק חוזר אז הנוגדנים מכפילים את עצמם.
שואל השאלה:
למה אצל אדם ב' רמת הנוגדנים עלתה באיטיות וגם בשיא הייתה הרבה יותר קטנה?
אנונימית
נראלי בגלל התגובה השניונית והראשונית.
אם אדם א כבר נחשף לחיידק הזה התפתחות הנוגדנים מתפתחת יותר מהר מאשר אדם ב שזה מתפתח לאט יותר כי הגוף מתמודד עם החיידק לראשונה.
אם הגוף כבר מכיר את החיידק אז הוא עובד יותר מהר בגלל שהוא כבר חווה את זה