5 תשובות
שואל השאלה:
אה אז כאילו משערים שאדם א כבר התמודד עם זה בעבר?
אה אז כאילו משערים שאדם א כבר התמודד עם זה בעבר?
אנונימית
כן
כי הגוף התמודד עם זה לראשונה ויצר פחות נוגדנים.
כי אם החיידק חוזר אז הנוגדנים מכפילים את עצמם.
כי אם החיידק חוזר אז הנוגדנים מכפילים את עצמם.
שואל השאלה:
למה אצל אדם ב' רמת הנוגדנים עלתה באיטיות וגם בשיא הייתה הרבה יותר קטנה?
למה אצל אדם ב' רמת הנוגדנים עלתה באיטיות וגם בשיא הייתה הרבה יותר קטנה?
אנונימית
נראלי בגלל התגובה השניונית והראשונית.
אם אדם א כבר נחשף לחיידק הזה התפתחות הנוגדנים מתפתחת יותר מהר מאשר אדם ב שזה מתפתח לאט יותר כי הגוף מתמודד עם החיידק לראשונה.
אם הגוף כבר מכיר את החיידק אז הוא עובד יותר מהר בגלל שהוא כבר חווה את זה
אם אדם א כבר נחשף לחיידק הזה התפתחות הנוגדנים מתפתחת יותר מהר מאשר אדם ב שזה מתפתח לאט יותר כי הגוף מתמודד עם החיידק לראשונה.
אם הגוף כבר מכיר את החיידק אז הוא עובד יותר מהר בגלל שהוא כבר חווה את זה
באותו הנושא: