התחברות
הרשמה
עזרה בביולוגיה- מערכת העיכול.
אחרי שהמזון מתפרק במעי הדק לאבני הבניין, הוא עובר דרך הכבד ומשם לשאר תאי הדם?
19 במאי 2021, 15:24
תשובה אחת
הוא לא יכול לעבור דרך הכבד שוב אחרי העיכול במעי הדק.
האוכל עובר עיכול כימי בקיבה הולך למעי הדק ואז לתאים ולמעי הגס
P
Potocaca