התחברות
הרשמה
ראסטות, דעות?
מוריד, מעלה וכו'
11 בדצמבר 2022, 20:23
ראסטות
3 תשובות
מורידד
ל
לא הדבר הכי חכם
לא מוריד ולא מעלה, זה אחלה
כל עוד דואגים לשמור ולטפח את השיער..
G
Gyaru
איכ, זה מסריח
x
xTINKERBELLx
באותו הנושא:
מה דעתכם על בחורה עם 10 ראסטות כזה וקישוטים?
בנים מה דעתכם על בחורה עם ראסטות?
לדעתכם לבנות ראסטות זה יפה? עם שיער ארוך..
ראסטות זה יפה לדעתכם ?
בנות, לדעתכן יפה לגבר ראסטות כמו בתמונה?
אני בכיתה ז ועומדת לעשות ראסטה אמיתית, לדעתכם זה יפה או מכוער?
רסטות מה דעתכם
ראסטות בלונדיניות זה יפה לדעתכם?
איך אני יכול לדעת אם ראסטות זה יהיה לי יפה?
הייתם עושים ראסטות בשיער ? לא ראסטות צמות ראסטות של קשרים
זה יפה לדעתכם לעשות רסטה בזקן?