התחברות הרשמה

ראסטות זה יפה לדעתכם ?

8 באוגוסט 2019, 15:50
ראסטות    
6 תשובות
לא
רוג'רינה
תלוי למי
פ
פינה קולדה
כן אבל זה נראה כזה מסריח חחח
א
אין פואנטה
כן.
חושם מת
כן חח
ע
עמוד המעריצים של אהובתי!!
כן
פ
פְרֶחִי מֶרְקוֹרִי
באותו הנושא:
לדעתכם לבנות ראסטות זה יפה? עם שיער ארוך..
אני בכיתה ז ועומדת לעשות ראסטה אמיתית, לדעתכם זה יפה או מכוער?
רסטות מה דעתכם
ראסטות בלונדיניות זה יפה לדעתכם?
זה יפה לדעתכם לעשות רסטה בזקן?
בנות תגידו.לדעתכם זה יפה בנים עם ראסטות? ומה תחשבו עליהם?
לאיזה מבנה פנים ראסטות מתאימות לדעתכם?
מקומות לעשות ראסטות בירושלים - איפה אני יכולה לעשות ראסטה אחת עם חוטים בירושלים?
יש מקומות לעשות ראסטות באילת?
כמה עולה בערך לעשות ראסטות בשיער? (ראסטות בתפירה)
איפה אפשר לעשות ראסטות באזור המרכז? אבל ראסטות לא משיער מזויף, מהשיער האמיתי.