3 תשובות
אני מכיר אותו, במקום להתייחס לדגל אני מתייחס לסרטון. באמת שלא משנה מה נעשה ואיך ננסה להוציא את עצמנו תמיד ישנאו אותנו, זה חסר פואנטה. אני לא מבין את הנקודה בלהתבכיין, תתנו לאנשים החכמים בעולם להאמין בדבר הנכון וכל שאר העדר יאמינו במה שבא להם.
4AM
^ דוגמה מעולה, הגיוני שאנשים ישר יפנו להגן על החלש יותר.
4AM
שואל השאלה:
^^אני יודעת את זה אבל האנטרנט עושה רעש, לפני 3 שנים אני חושבת הייתה התכנסות של האום וכמעט כל המדינות הצביעו שהגיע הזמן להעיף אותנו רק בגלל שיא הטרנד של האנטי ציונות בשביל שהמדינות יראו פוליטקלי קורקט וכדי שאנשים לא יבואו אחריהם עם קלשונים ומזל שהיה שם נציג מדינה אחת (מחבל פלסטינאי לשעבר) שהחזיר אותם למקום אבל לפני זה לא היה להם אכפת כמדינות שאנחנו מחזיקים את כל הסביליזציה של האזור מלקרוס ושאנחנו מדינת סטארט אפ שוחרת שלום שתורמת לעולם, אכפת להם רק מהרעש הגלובלי שבא מבני 15 חסרי ביטחון וידע (ידע שהם לא מחפשים את האמת שלו דרך אגב) בקצה השני של העולם...


אתם ידעתם שיש לנו שר יח"צ לחוץ לארץ? זקן בן 70 שבחיים לא שמעתי עליו עד לאחרונה, יש לנו את התפקיד בממשלה לטפל בטרנד ולהפיץ מודעות וזה פשוט עוד בזבוז כספים במדינה על משהו שלא מתקדם ומתפתח... אנחנו פשוט נותנים לעולם להשמיץ ולהכפיש אותנו ככה כשהאנשים האחראיים בתפקיד לא עושים את הפאקינג עבודה שלהם ויושבים על הר של כסף