7 תשובות
נכון
כנל
שואל השאלה:
בטוח? ההורים שלי אומרים לי שזה די מוזר, כי בגילם לא היה את כל הקטע הזה של הטלפונים
אנונימית
^^מן הסתם
זה לא היה בתקופה שלהם הם לא רגילים לזה
כולם ככה
מכירה את ההרגשה
נגיד בלי הטלפון אני מרגישה חסרת אונים, אז כן הטלפון מביא ביטחון חד משמעית
באותו הנושא: