4 תשובות
שואל השאלה:
חברים אני בת בכלל היא החברה הכי טובה שלי פשוט
קודם כל לא לזלזל גם אם אתה חושב שזה דבילי(או שלפחות שהיא לא תשים לב..) ודבר שני לנסות להסביר לה ואם צריך להתנצל
לבקש סליחה
תדבר איתה
להבין שיכול להיות שזה לא דבילי. זה שאת קוראת לזה דבילי כבר מראה כמה את לא מוכנה להודות שיכול להיות שטעית, גם אם צדקת.. מה קרה?