3 תשובות
לא הייתי נעלב מכזה דבר והייתי שואל אותה אם היא כועסת
לא הייתי נעלבת, תנסי להסביר לה שזה לא משהו אישי אליה זה פשוט המצב
לא הייתי נעלב. החברה שלך הגזימה.
באותו הנושא: