5 תשובות
בסדר תתרגלי
לא יןדע על הפעם הראשונה שעליתי על אוכף בלי קרן לא הרגשתי הבדל גדול...
לאט לאט את תתרגלי לזה
תבקשי מהמורה שלך להדריך אותך בזה
את תתרגלי לירידה מהסוס
אבל כן לגמרי נופל לי הלב כל פעם על אינגליש
תחזיקי בשיער של הסוס זה אגב יותר בטוח מאוכף
פעם בחווה ילד עף כי מישהו לא קשר טוב את האוכף שלו והוא היה עם קרן
בירידה מהסוס את יכולה לשים את היידים בשקע שיש בקדימה של האוכף
ואז להרים רגל ולהתגלש
^^^ ממש לא כדאי להחזיק את השיער של הסוס
זה לא בטיחותי
ומי שקשר את האוכף ממש לא בסדר והמדריך של אותו שיעור היה אמור לבדוק את האוכף ולחזק חגורת בטן