7 תשובות
80 זה גם ציון גבוה. אם לא יאשרו תדבר עם המנהל/ת ותסבירי את העניין, אני בטוח שיתנו לך.
תדברי כבר ממחר עם המנהל/ת על העניין את תראי שהיא תיתן לך
תקשיבי אני כמוך רק שהממוצע שלי הוא איזה 70 ושה גם אם אני מפרגנת לעצמי ואני צריכה מעל 85 בשביל להיות בחמש יחידות אני צריכה להוציא 100 במבחן שיש לי עוד חודש קשה ברמות
תקשיבי אם את בהתנהגות א יתנו לך להיות בחמש יחידות או שיגידו לך שאת על תנאי שהמחצית הבאה את עוברת את ה85
שואל השאלה:
כן אין לי מושג אני הקבצה א והקבצות ב וג אפילו לא יכולות להיות בחמש יחידות גם אם הם מוציאות 100
אנונימית
קודם כל למה זה ככ קשוח לא הבנתי
אני בכיתה י ב5 וגם אם אקבל נכשל (חס וחלילה) יש מה לעשות בשביל לא לרדת.
בכל זאת , תאמיני בעצמך יהיה טוב ו תתאמני כמה שיותר
רק אצלי המבחני יחידות מתחילים רק בתיכון? ואחד בסוף שנה
אנונימי