3 תשובות
קודם לעזוב את הטלפון .
זה אשמתך שלא למדת אליו בחופש שהביאו לך אבל עכשיו אין מה לעשות תנצל את הזמן שנשאר בשביל ללמוד תהיה פחות פעיל בטלפון
גם אני כיתה ח ויש לי מחר מבחן מועד ב
ממליצה להיכנס לאתר "אני 10". יש שם סרטונים מעולים.
בנוסף ממליצה להדפיס כל מיני מבחנים עם תשובות ולהתחיל לפתור אותם. יש לך עוד 3 ימים. תנצל אותם