8 תשובות
שואל השאלה:
לא הבנתי את הראשון ו
אני לגמרי מתעסקת בדברים שעושים לי טוב ועם חברים ושומעת מוזיקה ומנסה להשכיח את זה אבל אני פשוט לא מסוגלת לעבור הלאה בכוונה של לחשוב על זה לחשוב על העובדה שאולי עוד פעם ניפגש יום אחד פשוט
לא הבנתי את הראשון ו
אני לגמרי מתעסקת בדברים שעושים לי טוב ועם חברים ושומעת מוזיקה ומנסה להשכיח את זה אבל אני פשוט לא מסוגלת לעבור הלאה בכוונה של לחשוב על זה לחשוב על העובדה שאולי עוד פעם ניפגש יום אחד פשוט
אנונימית
הסיכויים שתחזרו הם נמוכים, תנסי להעסיק את עצמך בתחביבים כדי לא לחשוב עליו. תצרי קשרים חדשים, תצאי לטייל, תלמדי משהו. יקח לך זמן להתגבר ולהתקדם הלאה אבל המאמץ שווה את זה, את תצאי בן אדם בוגר יותר, את תלמדי על עצמך המון ותפיקי תובנות
התכוונתי שגם אנחנו נפרדנו באפריל והלוואי שאשואלת השאלה הייתה היא (אבל זאת לא)
שואל השאלה:
אויש כן כל פעם שאני רואה מישהו אנונימי מדבר על פרידה ושהוא לא מצליח לעבור הלאה אני מקווה שזה הוא
אויש כן כל פעם שאני רואה מישהו אנונימי מדבר על פרידה ושהוא לא מצליח לעבור הלאה אני מקווה שזה הוא
אנונימית
אני בכלל לא רוצה אותה חזרה וכל פעם שדיברנו מאז זה נגמר בריב אבל הייתי רוצה לראות שהיא עדיין סובלת כי בכנות מגיע לה
את יכולה לשלוח הודעה אם בא לך לדבר על זה
יואו תקשיבי כנל
רק שאין לי רגשות אשמה ולא אכפת לי ממנו כאילו כנל שנפרדנו באפריל
פשוט תשמעי מוזיקה ותתעסקי בדברים שעושים לך טוב
רק שאין לי רגשות אשמה ולא אכפת לי ממנו כאילו כנל שנפרדנו באפריל
פשוט תשמעי מוזיקה ותתעסקי בדברים שעושים לך טוב
אחחח הלוואי ואת היית היא...
באותו הנושא: