2 תשובות
זה קשה אבל זה יעבור עם הזמן :)
אוי זה קשה אני בול באותו מצב כמו שלך
אני פשוט מקווה שהזמן יעשה את שלו ואני אבין שצריך לעבור הלאה
אני פשוט מקווה שהזמן יעשה את שלו ואני אבין שצריך לעבור הלאה
באותו הנושא: