5 תשובות
"מתעסקים בחרא של שוויון". אבל טוען שאתה לא שוביניסט.
שוויון זה לא "חרא". זה חשוב מאוד. ומעולה שהם עובדים כדי לאפשר את זה.
אנונימית
צבא צריך להיות חזק, לא שוויוני.
ונשים לא מתאימות לשרת ביחידות מובחרות באותם תנאים כמו הגברים.
תלוי לאיזה יחידות
סבבה לגמרי והגיע הזמן
שאני לא בעד כן נשים או לא נשים, אלא בעד לתת לכל אחד, או אחת, את הניסיון וההזדמנות, ושהבחינה תהיה לפי יכולות וביצועים ולא ע"פ מה שיש לי במכנס.