6 תשובות
אני לוקחת כבר כמעט חודשיים וזה ממש סבבה יש יובש בשפתיים אז צריך לשים וזלין וגם הביאו לי משחה כזאת, אני לא ממש רואה שיפור זה החמיר אפילו אבל זה אמור להיות ככה בהתחלה
שואל השאלה:
כמה את לוקחת?
כמה את לוקחת?
20מג ל8-9 חודשים
שואל השאלה:
ואיך מצב הפצעים היו לך בהתחלה? לפני ששתית? המצב שלי לא ככ גרוע
ואיך מצב הפצעים היו לך בהתחלה? לפני ששתית? המצב שלי לא ככ גרוע
היה די גרוע ניסיתי מלא מוצרים וזה רק עשה לי נורא יותר, עכשיו תאמת כן יש שיפור אבל עדיין צומחים
ואם מהצד שלך לא ככ גרוע את לא חייבת בעיניי לקחת אולי תנסי ללכת לקוסמטיקאית לטיפולי פנים וזה כי תכלס הראקוטן הזה מעצבן כי אי אפשר לעשות לייזר ושעווה ויש המון תופעות לוואי
ואם מהצד שלך לא ככ גרוע את לא חייבת בעיניי לקחת אולי תנסי ללכת לקוסמטיקאית לטיפולי פנים וזה כי תכלס הראקוטן הזה מעצבן כי אי אפשר לעשות לייזר ושעווה ויש המון תופעות לוואי
אני בדיוק סיימתי וזה שיפר לי את הפנים ברמות ממליצה לקחת
אנונימית
באותו הנושא: