2 תשובות
שבוע וחצי
כמה ימים הייתי גרועה ואז בבום הכל היה נדיר והיה קל
כמה ימים הייתי גרועה ואז בבום הכל היה נדיר והיה קל
שבוע בערך.
לא זוכרת כבר.
לא זוכרת.
לא זוכרת כבר.
לא זוכרת.
באותו הנושא: