10 תשובות
בשום שלב או שהתכוונת בדייטים
אז לא ממליצה למקבל בין שתיים ואם נקלעת
אז ברגע שיש דייט שלישי או איזה אקט מיני בינכם שם הנקודה
עד אף שלב...
עד השלב שאתה יוצא עם שתיהן במקביל.
אנונימי
אה התכוונת לדייטים?
סליחה טעות שלי, לא הבנתי את השאלה

עד שמגיע הרצון לקשר רציני
אם זה ברור מההתחלה שאתם לא בקשר רציני ועד שאחד מכם יגיע לרצון לקשר רציני, אז זה בסדר.
כל עוד יש פתיחות וכנות ואמון ואומרים מהתחלה, בהצלחה
שואל השאלה:
עוד לא הגדרנו בכלל את המערכת יחסים... היינו בכמה דיטיים ואני חושב שגם הם נפגשות עם בנים אחרים בינתים
אנונימי
אפשר להעלות את השיח על זה ולהחליט
שואל השאלה:
ובאיזה שלב כדאי להעלות אותו? אני לא יודע אם הם מחפשות משהו רציני וגם לי מחויבות קצת מפחידה אותי
אנונימי
בכל שלב לעלות את זה
כשאתם יושבים יחד
אחרי דייט שני עם מישהי עדיף להפסיק למקבל לדעתי.