9 תשובות
כי הם מטומטמים
אם הם היו גדולים יותר זה היה סבבה ככה זה פחות
זה דפוק
טימטום
דפוק
אנונימי
כי הם לא השיגו בנות בגיל שלהם. או שהן פדופילים צעירים
גם כי הם פדופילים וגם כי בנות 13 היום מתנהגות כמו בנות 30
אבל למה בנות בנות 13 מסכימות לצאת עם בנים בני16+
אנונימית
למה באמת
ולמה לעזאזל בנות 13 חושבות שזה לגיטימי לצאת עם בני 16+?!