3 תשובות
לא
אני התחלתי להתנדב השנה הכי קשה שראיתי זה היה במיון פגוע ירי זה המון השקעה אבל אני נהנת
לי לא היה שלוש שעות. לא היו לי חוויות קשות(לעצמי). היה לי מקרה שמישהו חתך את הרגל שלו עם מסור דיסק, 4-5 ליטר דם יצאו מהגוף שלו, הגענו לחדר הלם וראיתי איך פותחים לו את החזה וראיתי את כל הבפנים של החזה שלא היה הרבה דם קיצור(היו לי עוד, אבל נראה לי זה היה הכי). יש כאלו שלוקחים דברים אחרת, וחשוב להיות אדם שלא מפחד אם הוא רוצה להתנדב במדא(עדיין זה בסדר להיות עם טראומה ממקרים, ויש פסיכולוג מטעם מדא שיכול לעזור)
היה לי שעה וחצי אם אני לא טועה
היו טראומות והחייאות וקביעות מוות אבל לא משהו שעשה לי טראומה