5 תשובות
רישום בט
סוף ח/תחילת ט יש קורס פרחי מדא ואז ראיון ואז קורס 60 ואז ההתנדבות. בכל מקרה זה עוד מוקדם לחשוב על זה, בסוף השנה יתחילו הרישומים
לא את צודקת שינו את זה
יש קורס פרחי מדא בכיתה ח' לדעתי בסוף השנה
מי שעובר אותו עושה ראיון לקורס 60ֶואז התנדבות
יש קורס פרחי מדא בכיתה ח' לדעתי בסוף השנה
מי שעובר אותו עושה ראיון לקורס 60ֶואז התנדבות
את לא יכולה, צריך כיתה ט
בט' יש רישום לקורס 60, בסוף ח' יש פרחי מדא
באותו הנושא: