7 תשובות
חד משמעית כן
לא כנראה שלא
שואל השאלה:
היום הייתי במצב כזה, והבטאתי לפי דעתי. אני מאמינה שפגעתי במי שעמד מולי. הדיון עצמו התנהל לגמרי בצורה מנומסת ומכבדת, אבל בכל זאת אני חושבת שנפגעו ממני. לחזור בי?
אנונימית
השאלה מי
יש אנשים שכן ויש אנשים שלא
תלוי בבן אדם שנמצא מולי, אם אני יודע שהוא יקבל את הביקורת בצורה טובה אז אני אגיד, אבל אם אני יודע שהוא לא יקבל את הביקורת בצורה טובה אז אני אשקול אם להגיד מפורשות או שאני אגיד בצורה יותר קלה, או שאני לא אגיד בכלל, תלוי בבן אדם
כן אבל בעדינות יותר כדי לנסות שלא לפגוע