15 תשובות
וואו הרבה
אני רצחתי את ארלוזורוב
ורציני: שלא כזה עצוב לי לבד כמו שהם חושבים
שאני הומו אבל כרגע לא יקבלו יותר מדי טוב :(
אנונימי
הייתי אומר שהם חרא הורים שגידלו ילד עם בעיות נפשיות שלא אוהב את עצמו ולא יכול להגשים חלומות כי הוא מפחד שישפטו אותו הייתי אומר להם שאם הם לא היו מרוכזים בלהאשים את כל העולם בבעיות שלהם אז אולי אני לא הייתי יותר כמו שאני עכשיו
אנונימי
שהחינוך שלהם לא היה טוב, פיתח אצלי בעיות נפשיות, ואופי יותר מידי מרצה ושאני לסבית.
אנונימית
כשאני לא משלים שיעורים בבית ספר
זה לא כי אני עצלן או שאני לא רוצה
זה כדי שלא ארגיש שאני בלופ של
לקום ב6- לצחצח שיניים, להתלבש,להסתרק,תיק אוכל - להקשיב 6-8 וחצי שעות למישהי מדברת על משהו שלא יעזור לי בחיים ואז לחזור הביתה להתכונן לארבע מבחנים הבאים ולעשות שיעורים ואז יש לי חצי שעה פנויה של לאכול וכו' (אם אני רוצה לישון בשעה נורמלית) ואז לקום ולעשות הכל מחדש
שואל השאלה:
חחח דיי שאלתי רציניי
הייתי שואל אותם: האם לפני שהם הביאו אותי לעולם הם עצרו לרגע לחשוב האם יש להם מספיק משאבים להעניק לי כדי שאני אגדל בריא בנפש ובגוף.
התשובה היא ככל הנראה לא.
.
אנונימית
אמא, אבא אני בי ויש לי חברה שהיא בעצם זאת התנהגה עלי ממש לא יפה ביסודי ובגלל זה אתם לא אוהבים אותה, אבל אנשים מתבגרים ואני אוהבת אותה אז אני מקווה שתתנו לה צ'אנס כי היא הדבר הכי טוב שקרה לי
אנונימית
אמא, אני נימפומנית
אני הומופוב.
אנונימי
שאני שטניסטית
אמא אבא אתם לא ץאהבו את זה אבל אני הולך לעשות טונה קעקועים (הם כבר יודעים את זה) אני עברתי מלחמות עם ההורים שלי הם יודעים הכל עליי והם יודעיפ שאני שם זין היה פיצוץ בגלל הקעקועים שלי פשוט אמרתי להם אם דרך החיים שלי על הזין שלכם אז דרל החיים שלכם על הזין שלי אל תפחדו מההורים שלכם תלמדו לחיות איתם כשווים תחנכו את ההורים שלכם
אני לא מרגישה טוב... יש לי בחילה סחרחורת ומיגרנה

אם הייתי יכולה להגיד להם את זה בלי שישפטו העולם יהיה טוב יותר