7 תשובות
לדעתי כן
לא, זה מהמם.
לא. יש כמה דגלי גאווה מהממים
אבל זה סאס
לדעתי זה מוזר, כי אני לא תומך בקהילה הגאה
שואל השאלה:
אם אתה עושה לאחרים מינוסים לפחות תסבירי למה זה מוזר לדעתך.^^^
וסליחה אם זאת לא אתה שעשית
אנונימית
לדעתי לא, זה צבעוני ויפה למה שזה יהיה מוזר

לדעתי זה בסדר לחלוטין