4 תשובות
לא כדאי הנזק רב יותר מהטועלת
זה לא קשב וריכוז, אלו מחשבות רגילות ונורמליות לגמרי.
גם אין לך למה להתחיל עם רטלין וגם לא כדאי לך
גם אין לך למה להתחיל עם רטלין וגם לא כדאי לך
לא אין טעם
לא.
אנונימית
באותו הנושא: