7 תשובות
זה בגלל שגם אם יושנים הרבה זמן זה לא באמת מרענן.
הצעה שלי - תלך לישון בשעות נורמליות במהלך כל הימים, ולא צריך לשמור על יותר מדי שעות שינה, מספיק 7-8 והכל טוב.
בהצלחה :)
הצעה שלי - תלך לישון בשעות נורמליות במהלך כל הימים, ולא צריך לשמור על יותר מדי שעות שינה, מספיק 7-8 והכל טוב.
בהצלחה :)
אפשר גם להתקלח זה מרענן
אני הולכת לישון באחת עשרה וקמה בשבע אז ברור שאני אהיה עייפה אבל זה שאתה עייף זה בגלל שאתה ישנת הרבה
הלוואי שהייתי קמה ב 6:45, אני קמה ב 6:00 כל יום
שתה קפה/קולה או שתאכל תפוח
אני גם ככה לאחרונה התחלתי ללכת לישון ב10( אני פשוט ככ עייפה שאננ באמת לא יכולה) ואני עדיין קמה ומרגישה כמו חרא אז לאידעת למה זה
גם אני קמה ממש מורדם והולכת לישון מוקדם לפעמים ולא מרגישה רעננה.. ככה זה החיים ייאי
באותו הנושא: