התחברות
הרשמה
רק אותי מביך לעלות לבית ספר ולחשוב שזה מביך כי אולי אין היום בית ספר?
8 בדצמבר 2022, 07:47
לבוש
עייפות
כיתה
4 תשובות
שואל השאלה:
תפוח אדמה
S
S..K
מה
c
charlie's angel
אמלה אני ככה כל בוקר חשבתי אני היחידה
הייטרית
וואיי בול
לא רק אותך
א
אני זה פשוט אני
באותו הנושא:
האם זה מביך שאבא שלי מסיע אותי לבית ספר, ואני בכיתה י"ב?
רק אותי מביך לעלות תמונה יפה של עצמי ולראות שכל השיכבה שלי ראתה?
נראה לכם הגיוני שהבית חולים מכריח אותי לעלות במשקל למרות שאני לא בתת משקל?
באלי לעלות לסטורי שיר כזה מהספוטיפי מביך לעלות נכון?
רק אותי מביך לעלות לבית ספר עם מעיל ?
בן דוד שלי חלל צהל זה מביך לעלות אותו לסטורי
בחיים לא העלתי טיקטוק כי זה ממש מביך אותי ויש איזה סירטון שממש באלי לעלות אבל לא יודעת זה מביך אותי מה אומרים לעשות?
יש לי בית ורוד וזה מביך אותי להביא אנשים לבית.....
מביך ללכת לבית עם אותו סוויטשירט ואותו צבע של טייץ?
זה מביך לעלות לסטןרי שמפורסם ענה לי ולכתוב שאני מאוד אוהבת אותו?
באלי לעלות סרטונים לטיקטוק אבל מביך אותי שילדים מהשכבה יראו אתזה