6 תשובות
לא ממש לא
תעלה אותו
תעלה אותו
זה לא מביך
בכלל לא מביך.
מביך?
אתה צריך להתגאות בו בטירוף
אתה צריך להתגאות בו בטירוף
תהיה גאה בו רצח וצעלכ
להתגאות ולעלות
באותו הנושא: