4 תשובות
שואל השאלה:
אה זה מקסים!
אנונימית
כעיקרון לפי החוקים כן אבל בדרך כלל נאמנים לא מוחקים פריקות.
ומסכימה איתך, גם אני חושבת שאין צורך למחוק פריקות, זה עוזר לאנשים.
אני לא חושבת שזה משהו אסור... חשוב שיהיה לאנשים את המקום הזה לפרוק ולשתף וזאת כן סוג של עזרה. לכן הם לרוב לפי מה שראיתי לא מוחקים וזה מקסים 3>
לא, הם לא ימחקו