6 תשובות
חברתיים חדמש
מורים חברתיים.
לא קשוחים, אבל עם דיסטנס
חברותיים ברור, אבל לפעמים גם קשיחות זה טוב, ממש אוהבת את הקשיחות והרכות ביחד כזה, משולב ושהן לא תוקפניות
חבריים חד משמעית ככה הרבה יותר נחמד ללמוד כשהמורים נורה קשוחים זה מרגיש שאין לך עם מי לדבר ולמי לפנות