5 תשובות
כן אני חושבת שזה התדמית שהחברה בנתה לגברים ומסכימה איתך, אין בעיה שבן יראה רגשות גם הוא בן אדם
^^דנה גם אני
שואל השאלה:
מאזדה, מן הסתם שלא כולם.. לא מכלילה
מאזדה, מן הסתם שלא כולם.. לא מכלילה
אנונימית
כשמתקרבים בדכ לבנים הם נפתחים, אבולוציה, בנות נמשכות לגברים קשים יותר, ואם את לא אז זה מבמם
השאלה היא אם את אשכרה רוצה את זה, המון גברים שניסו להפתח קיבלו המון חרא מבנות הזוג שלהם.
אנונימי
באותו הנושא: