6 תשובות
אצלנו יש חניכים למשך כל שנה א
רק שנה ב אין חונכות יותר
לנו יש מבחני חניכה אחרי זמן מסוים למי שרוצה לגשת
שואל השאלה:
מה-
אצלינו סיימנו את כקורס באוגוסט והרוב כבר סיימו חונכות.. לא לפי חודשים לפי כמות משמרות
אנונימית
זה משתנה בין כל אחד ובין כל התחנות.. אצלינו יש מבחני חונכות אחרי איזה חודשיים אבל אני מכירה כאלה בכיתה יב שעדיין חניכים
שואל השאלה:
מה אני בשוק אצלינו כולם עברו כמעט אחרי משמרת שביעית שמינית
אנונימית
כן זה מבאס לקח לי כל כך הרבה זמן לעבור את זה זה סיוט