2 תשובות
ככ מצחיק שאשכרה יש אצלכם משמרת מבחן;-;
פשוט להיות עם ביטחון...עד המשמרת מבחן לתרגל כמה שיותר ולחזור על החומר העיוני ולשאול את החונכים הרבה שאלות...לגבי דיבור עם מטופל גם את זה לתרגל ולהתנסות בזה...