6 תשובות
תנסי לסדר את זה (לגזור או לסדר בצורה מסויימת) זה יצמח עוד כמה חודשים ותוכלי לשחק עם זה יותר
ואני גילחתי את הראש אתמול ואני נראה כמו ביצה
זה יגדל
תחכי שיצמח ואז תגזרי את זנ ישר
שואל השאלה:
לא קשור כי wolfcut זה בדירוגים וזה לא באותו גודל
גם אני באותו בעיה
תוך שנה לא תשימי לב בכלל לדירוגים תגזרי קצת מהקצוות כל 4 חודשים
וכן זה יחזור בסופו שך דבר תחשבי על זה שאחרי שנתיים אנשים שעושים גלאח השיער שלהם מגיע כבר מתחת לכתפיים
לכן זה יעבור מהר מאוד