9 תשובות
הייתי בול כמוך, בתחילת 2021, אץ צריכה זמן, עם הזמן זה עובר אני מבטיחה
זו צלקת.
צלקות תמיד נשארות, אמנם את יכולה לנסות להסתיר אותן אבל הן תמיד יהיו שם.
עברת את השלב הקשה של הדיכאון.
אבל עוד נשארו חלקים ורגשות שנשארו איתך מהדיכאון שבאיזשהו מקום קשה לך נפשית להיפרד מהם מרוב התמכרות אליהם
זה קורה לכולם, זה דבר מאוד תקין.
זה פתאום קורה בבום.
אבל את תלמדי להתמודד עם זה
בסוף את תביני שכל הדברים היפים והכיפיים שיש לך בכל שאר הימים מהימים הפחות כיפים
הם אלו שיתנו לך מספיק כוחות להמשיך לחיות ולעבור עוד יום ועוד יום בכיף
אין פתרון לזה פשוט לחיות את זה עד שזה עובר ואת אפילו לא תשימי לב כבר אני מבטיחה
גם לי זה קורה וגם לי הייתה תקופה נורא קשה ב2020 זה ממש קשה לא יודעת למה זה קורה אבל אצלי זה לא עם כל האנשים אז תשימי לב אם זה תמיד או רק עם אנשים מסוימים
יהיה בסדר ❤
שואל השאלה:
הייתי אצל פסיכולוגית מלא זמן באותו הזמן טבל הפסקתי כי לא הייתי צריכה כל כך יותר כאיחו
אנונימית
אז אולי תחזרי אליה, כמובן רק אם זה עשה לך טוב כי אם לא אז זה לא שווה
קורה לי הרבה מאמינה שלכולם
אין מה לעשות מזה פשוט תנסי כמה שיותר לצאת מזה
וואו זה נשמע באמת קשה, אולי זה בגלל שבכל פעם שהמוח שלך נזכר במשהו שקשור לדיכאון, זה מחזיר אותו אחורה
אולי את צריכה לדבר על זה עם מישהו מקצועי