התחברות הרשמה

זה מוזר שאף פעם לא הייתי בדיכאון?

3 באוקטובר 2019, 18:37
הפעם הראשונהמצב רוחנשיקה צרפתיתהתאהבותגיל    
5 תשובות
לא
מ
מטאל זה החיים שלי
לא, זה לא מוזר.
V
Viktory
לא
I
ItsNathan
לא
H
Hijo del diablo
שואל השאלה:
אתה בן אדם רע נשמה
אנונימית
באותו הנושא:
זה הגיוני שלא הייתי בדיכאון אף פעם?
רק אני הייתי בדיכאון כל החופש?
זה מוזר ששבוע שלם לא קראתי ספר וכל השבוע אני בדיכאון?
הייתי בדיכאון
זה מוזר שאני אוהבת להיות בדיכאון ולפעמים מנסה להכניס את עצמי לדיכאון בכוח ?
הייתי בדיכאון לפני שהייתי עם חבר שלי
כמה זה מוזר שעזרתי למישהי לצאת מדיכאון ולהפסיק לחתוך אם אני בעצמי כל הזמן בדיכאון?
זה מוזר שאני די אוהבת להיות בדיכאון?
החיים לא הייתי בדיכאון כמו שאני עכשיו בדיכאון :( מה לעשות ?
ירדתי 8 קילו בחופש אבל הייתי בדיכאון אתמול והיה לי התקף זלילה,
כל כך כואב לי בחיים לא הייתי בדיכאון כמו עכשיו