13 תשובות
זה לא בסדר מה שאת עושה.
אם מההתחלה שיש לך פחד דחייה אז לא היית צריכה להתחיל קשר שבגלל פחד את תשברי למישהו את הלב.
שואל השאלה:
אנחנו ביחד כי אנחנו אוהבים אחד את השנייה והוא היה אחד החברים הכי טובים שלי
מפחיד אותי לאבד אותו בעתיד כי ככל שיעבור הזמן אנחנו נהיה מחוברים יותר ויותר
אנונימית
בגלל זה לא נכנסים לזוגיות עם החבר הכי טוב...
פרידות זה משהו שצריך לקחת בחשבון באהבה וזה דברים שקורים , אבל את לא צריכה לחשוב על זה כל עוד אתם אוהבים וכיף לכם ביחד אין לך למה לחשוב על זה
בלי שום קשר לומדים להתמודד עם פרידות ועם שברון לב
יהיה בסדר
את ממש לא צריכה להיפרד ממנו
שואל השאלה:
אין לי פחד דחייה, גם אין לי פחד מלהיות לבד בכלל לא
אבל בשלב מסוים ניפרד כי זאת הזוגיות הראשונה שלו, וככל שיעבור הזמן בזוגיות ככה נהיה יותר קרובים וקשורים ופרידה תהיה ארוכה וייקח לי מלא זמן להתגבר עליה
אנונימית
וזה יקרה לך ככה עם כול אחד שתצאי איתו ומה יקרה בסוף? תשארי לבד הפחד נורמאלי אבל לא כזה שדורש פרידה
אנונימית
זה לא בסדר, למה מלכתחילה נכנסת לזוגיות?
שואל השאלה:
^ כי אני הזוגיות הראשונה שלו והכל וגם הנשיקה הראשונה והכל
אז בשלב מסוים הוא ירצה לראות עולם
אנונימית
שואל השאלה:
19
אנונימית
אז למה אתם ביחד?
ובני כמה אתם
למה את חושבת שתפרדו?
לא מחייב
זוגיות בגיל 19 יכולה להיות שאיפה להתחתן גם