7 תשובות
אם את חושבת שזה מוצדק אז לכי על זה, יש הרבה מיקמקים בים, אל תידאגי
שואל השאלה:
אבל יש לו מנויי3/>
אנונימית
אה..תנסי להשיג ממנו ואז תפרדי
שואל השאלה:
הוא כרגע אמר לי שהוא בכלל בוגד בי עם חמודלה443:(((((
אנונימית
אני אומרת הכי טוב זה לבגוד בו עם הבסטמיקמק שלו.
זהו גמרת עליו.
כן ,אם הקשר לא לא טוב כפי שתיארת אז עדיף להיפרד.
כן. אני מבינה את ההרגשה