7 תשובות
אם את חושבת שזה מוצדק אז לכי על זה, יש הרבה מיקמקים בים, אל תידאגי
שואל השאלה:
אבל יש לו מנויי3/>
אבל יש לו מנויי3/>
אנונימית
אה..תנסי להשיג ממנו ואז תפרדי
שואל השאלה:
הוא כרגע אמר לי שהוא בכלל בוגד בי עם חמודלה443:(((((
הוא כרגע אמר לי שהוא בכלל בוגד בי עם חמודלה443:(((((
אנונימית
אני אומרת הכי טוב זה לבגוד בו עם הבסטמיקמק שלו.
זהו גמרת עליו.
זהו גמרת עליו.
כן ,אם הקשר לא לא טוב כפי שתיארת אז עדיף להיפרד.
כן. אני מבינה את ההרגשה
באותו הנושא: