התחברות
הרשמה
למי וייב הייתם יותר מתחברים להומו שהוא גברי או של נשי ?
4 בדצמבר 2022, 07:05
איפור
4 תשובות
נראלי נשי
אנונימית
שניהם (?)
ש
שונאת גברים
שניהם
אבל גבר
נשי
ש
שלכם ילדת החצ'פורי❤
באותו הנושא:
איזה שם של בנים מביא לכם וייב של הומו?
לאיזה דמות הייתם יותר מתחברים?
בנים נגיד הייתם פוגשים שתי בנות אחת ביישנית כזאת אבל לא יותר מידי ואחת ממש זורמת צוחקת וזה למי ניראלכם הייתם מתחברים יותר ויותר רוצים להיות איתה בקשר?
לאיזה אופי אתם הייתם מתחברים יותר- של הומו גברי או נשי ?
אם הייתם נכנסים לאח הגדול, למי הייתם מתחברים ועם מי הייתם רבים?
מה יותר נותן לכם וייב ים או בריכה?
אם אני רוצה כשאהיה יותר גדולה להיות כמו חיים בחרטא או מי וייב לדעתכם זה אפשרי?
הייתם יוצאים עם מישהי לא יפה (שמנה, מכוערת וכאלה) אבל מצחיקה ויש איתה וייב טוב?
אם מישהי הייתה נותנת וייב לפעמים שהיא בקטע ולפעמים שהיא שונאת אתכם מה הייתם חושבים?
לאיזה mbti הייתם מתחברים יותר?
אני גולשת- איך להיות יותר עם וייב כזה כאילו לבוש וכזה?