התחברות הרשמה

לאיזה אופי אתם הייתם מתחברים יותר- של הומו גברי או נשי ?

4 ביוני 2022, 01:53
תכונות    
4 תשובות
שניהם
D
Daniiik
ערבוב
ט
טימי:)
נשי
א
אני בצרות
של הומו נשי.
~
~Numb~
באותו הנושא:
הייתם מתחברים למישהי כזאת? אופי ויופי
מה דעתכם על האופי שלי? הייתם מתחברים אלי?
איזה מזל אתם, איזה מזל הייתם רוצים להיות (חוץ מהמזל שלכם), ולאיזה מזל אתם הכי מתחברים?
למי אתם יותר מתחברים באופי ובהתנהגות לבר רפאלי או לגל גדות?
לאיזה דמות הייתם יותר מתחברים?
איך האופי שלי הייתם מתחברים אלי?
לאיזה שפה אתם יותר מתחברים ואוהבים יותר?
לאיזה תכונת אופי אתם הכי מתחברים?
מה דעתכם על האופי שלי? הייתם מתחברים אלי?
בנים לאיזה סוג בנות אתם נמשכים? מבחינת אופי ויופי תפרטו איך הייתם רוצים שאישתכם לעתיד תהיה (יותר מבחינת אופי)
איזה שם יותר יפה ולאיזה אתם יותר מתחברים?