25 תשובות
יש
מצות
מצות
יש לנו קוסקוס
מה לא שווה בבמבה?
אנונימי
סופגניה (דונט) גם בא ממנו
וזה מאוד נפוץ
וזה מאוד נפוץ
שואל השאלה:
קוסקוס זה לא ישראלי. ומצות ? זה המאכל השווה שלנו ? זה עצוב
קוסקוס זה לא ישראלי. ומצות ? זה המאכל השווה שלנו ? זה עצוב
אנונימית
שואל השאלה:
גם סופגנייה זה לא שלנו זה גרמני
גם סופגנייה זה לא שלנו זה גרמני
אנונימית
אמרתי לך! סופגניה!
זה שלנו.
שואל השאלה:
תפוח בדבש זה ליטרלי זה פשוט תפוח ודבש וזה גם לא משהו. עובדה שאתה לא אוכל את זה ביום יום
תפוח בדבש זה ליטרלי זה פשוט תפוח ודבש וזה גם לא משהו. עובדה שאתה לא אוכל את זה ביום יום
אנונימית
שואל השאלה:
סופגנייה זה גרמני זה נקרא berlin משהו כשה
סופגנייה זה גרמני זה נקרא berlin משהו כשה
אנונימית
הסופגניה קיימת מאז ימי החשמוניים
כי היינו בגלות איזה אלפי שנים וכולם היו מפוזרים..
אבל כן יש לנו כמה מאכלים בודדים כיהודים בכללי (כמו מצות)
אבל כן יש לנו כמה מאכלים בודדים כיהודים בכללי (כמו מצות)
פתיתים
שואל השאלה:
אוף זה באסה רצח
אוף זה באסה רצח
אנונימית
שואל השאלה:
מה הקשר . מי דיבר על עם טוב או לא ? למה אתה סתם ממציא דברים ומכניס לי דברים לפה ? בסך הכל אמרתי שזה מבאס שאין לנו שום מאכל שווה באמת כעם ולא חתיכת קרטון
מה הקשר . מי דיבר על עם טוב או לא ? למה אתה סתם ממציא דברים ומכניס לי דברים לפה ? בסך הכל אמרתי שזה מבאס שאין לנו שום מאכל שווה באמת כעם ולא חתיכת קרטון
אנונימית
שואל השאלה:
אני עדיין לא מצליחה להבין את הכוונה שלך. אמרתי שזה מבאס לא אמרתי נוראי, לא אמרתי מזעזע, לא אמרתי מחריד ולא אמרתי שאנחנו עם גרוע
אני עדיין לא מצליחה להבין את הכוונה שלך. אמרתי שזה מבאס לא אמרתי נוראי, לא אמרתי מזעזע, לא אמרתי מחריד ולא אמרתי שאנחנו עם גרוע
אנונימית
זה בעיקרון בגלל שבמשך הרבה מאוד זמן לא הייתה תרבות יהודית מגובשת וגם עכשיו שיש לנו מדינה יהודית 70 שנים זה פשוט לא מספיק זמן עבור תרבות קולינרית שתתפתח
יש לנו פתיתים
סופגניות , מצות , במבה .
החמין הוא תבשיל יהודי
בייגל עם גבינת שמנת ודג מעושן מוכר בניו יורק כמאכל שהיהודים הפיצו
בייגל עם גבינת שמנת ודג מעושן מוכר בניו יורק כמאכל שהיהודים הפיצו
ומצות זה מגניב זה מדם של ילדים נוצרים
עגבניות שרי!
יש לנו פתיתים ובמבה
עגבניות שרי היו קיימות לפני ישראל ^^
זה פשוט שאנחנו המצאנו וגידלנו זנים חדשים
זה פשוט שאנחנו המצאנו וגידלנו זנים חדשים
כי אף פעם לא היתה תרבות יהודית. לא אסתטיקה, לא ריקוד, לא אוכל, לא פילוסופיה.....
הכל תמיד נוכס או הועתק וכן הלאה.
הכל תמיד נוכס או הועתק וכן הלאה.
אנונימית
באותו הנושא: