9 תשובות
זה לא. זה סתם רפרנס לשיר
אז פשוט אל? את לא חייבת לעשות כל מה שהיא אומרת לך
תציאי מה יש לך להפסיד
שואל השאלה:
^
יש לי הרבה מה להפסיד
הוא בקושי מסתכל עליי יש לנו איזה קשר עין לשניה וחצי פעם במיליון שנה וגם זה נראלי שרק אני מרגישה שהוא יצר איתי קשר עין ולא יסתכל על משהו או מישהו אחר
^
יש לי הרבה מה להפסיד
הוא בקושי מסתכל עליי יש לנו איזה קשר עין לשניה וחצי פעם במיליון שנה וגם זה נראלי שרק אני מרגישה שהוא יצר איתי קשר עין ולא יסתכל על משהו או מישהו אחר
אנונימית
זה בדיוק הסיבה שאין לך מה להפסיד, אתם גם ככה לא מדברים, אם הייתם ידידים אז אולי היה לך מה להפסיד אבל כרגע אין לכם קשר ככה שאם במקרה הוא יגיד לך לא אז לא קרה כלום, בדיוק כמו קודם תמשיכו לא לדבר אבל תחשבי שתציאי והוא יגיד כן, עכשיו תוכלו לעשות יותר דברים חוץ מקשר עין ל3 שניות פעם בשבוע
שואל השאלה:
^
אנחנו חברים לכיתה
זה יהיה מביך
אם הוא אומר כן אני שניצל
^
אנחנו חברים לכיתה
זה יהיה מביך
אם הוא אומר כן אני שניצל
אנונימית
למרות שעדיף להציע לפני שהוא מקבל חברה ואז תהיהי עצובה שלא הצעת בזמן
עדיף להיות שניצל
you go girllll
(ותעדכני פליזז)
you go girllll
(ותעדכני פליזז)
שואל השאלה:
^
אין לי בעיה לעדכן אבל תתכוננו להתאכזב
^
אין לי בעיה לעדכן אבל תתכוננו להתאכזב
אנונימית
באותו הנושא: