7 תשובות
שואל השאלה:
למה לא
למה לא
אנונימית
בגיל כזה כבר לא מציעים חברות.. מציעים לצאת
תלוי בקשר שלכם. אם אתם זרים לגמרי אז תנסי להתקרב אליו קצת ותשאלי אם הוא מעוניין שתכירו
תלוי בקשר שלכם. אם אתם זרים לגמרי אז תנסי להתקרב אליו קצת ותשאלי אם הוא מעוניין שתכירו
אנונימית
אחרי זה תנסי לראות אם הוא מעוניין בך, תעשי לו מבטים והוא יבין
את יכולה לשאול אותו אם בא לו לצאת איזה ערב אחד
את יכולה לשאול אותו אם בא לו לצאת איזה ערב אחד
אנונימית
אל
קודם כל מה היחסים ביניכם, אתם מדברים?
לדעתי אם לא תנסי להתחבר אליו או לחברים שלו, להתחבר לחברים שלו זה באמת עוזר
קודם כל מה היחסים ביניכם, אתם מדברים?
לדעתי אם לא תנסי להתחבר אליו או לחברים שלו, להתחבר לחברים שלו זה באמת עוזר
אל תציעי לו חברות...
שואל השאלה:
15
15
אנונימית
בת כמה את?
אנונימית
באותו הנושא: