20 תשובות
השלכות בינלאומיות נראלי
שואל השאלה:
כמו? כרגע השטח נחשב כבוש מבחינת האו"ם, אבל אם נספח אותו הוא כבר לא יחשב כזה.
שמע זה נראלי 200 אלף ערבים גרים שם וסיפוח זה צעד חד צדדי שיכול להוביל לסנקציות וזה פשוט לא שווה את זה מה זה משנה אם זה כבוש או מסופח גם ככה זה אותו דבר אז בשביל שזה יהיה רשמי לא שווה לחטוף את הסנקציות ולתת זכות הצבעה לערבים שגרים שם
אם נספח את שטחי c כמעט 400,000 פלסטינים שגרים שם יקבלו אזרחות?
שואל השאלה:
בעיקרון הם גרים שם בצורה לא חוקית, אז הייתי מציע להעביר אותם לשטחי a וb, הבעיה היא שהם יותר מדי
והישראלים שגרים שם גרים שם בצורה חוקית?
שואל השאלה:
הישראלים כן גרים שם בצורה חוקית, שטח c שייך לנו ולכן מותר להם לגור שם. כל מה שנקרא "התנחלויות" כרגע זה בגלל שהשטח לא מסופח
יש שם התנחלויות שבנויות בצורה לא חוקית, ללא אישור.
ראינו מה קרה כשרוסיה ניסתה לספח את קרים...
אנחנו לא רוצים להיות באותו מצב. סיפוח צריך להיות בהסכמה של כל הצדדים.
שטח c הוא בשליטה צבאית ואזרחית ישראלית.
שואל השאלה:
^^למה אנחנו צריכים הסכמה מצד הפלסטינים? השטח לא שלהם, למה הם צריכים להיות מעורבים בזה?
^ הסכמה של מדינות העולם כדי שלא יפעילו נגדנו סנקציות כמו שעשו לרוסיה
טכנית גם קרים זה שטח רוסי, אבל אף אחד לא תומך בסיפוח הרוסי של קרים
שואל השאלה:
^^^^^ אז גם למאחזים האלה צריך למצוא הסדר חוקי או לפנות.
שואל השאלה:
^^בקיצור אז התשובה היא שאנחנו לא רוצים להסתכן בסנקציות?
^ברור וגם לא רוצים להוסיף 200 רלף פלסטינים למדינה
^^ לצערי הרב
הייתי שמח שהמדינה תהיה מלאה ביהודים משתי גדות נהר הירדן, אבל היא לא. היא מלאה במחבלים שמקבלים כסף בכל חודש מטעם המדינה בזמן שהיהודים לא סוגרים את החודש
שואל השאלה:
^צודק לגמרי
כי זה לא שטחים של ישראל
שואל השאלה:
^שטח c כן של ישראל.
אומץ כאפות