6 תשובות
לעשות אותם חלק מישראל. בוודאות.
להפוך את השטח חלק מישראל, אבל זה אומר גם לקבל 2 מיליון ערבים כאזרחים חדשים, וזה אומר להפוך את הרוב היהודי לאו קטן מאוד או פשוט לא קיים.
אנונימי
לכן ניתן לספח רק ישובים יהודים, כלומר את שטח c.
או לעודד הגירה של התושבים הערבים.
או לעודד הגירה של התושבים הערבים.
שואל השאלה:
לא הבנתי^ כל אחד אמר משהו אחר... לספח זה לעשות את השטחים חלק מישראל או לתת אותם לערבים?
לא הבנתי^ כל אחד אמר משהו אחר... לספח זה לעשות את השטחים חלק מישראל או לתת אותם לערבים?
אנונימית
להפוך את יהודה ושומרון לחלק ממדינת ישראל, מבחינה חוקית.
להעביר אותם לבעלות הערבים. ככה הם יקימו פה מפעל של רקטות אפילו יותר קרוב למרכז ;)
באותו הנושא: