16 תשובות
ממש לא
לא
זה לא רק הקול יש לה אישיות מדהימה
ממש לא. יש לה קול יפה, אבל אליזבת' פרייזר חיה..
לא.
אנונימית
לא
לא
לא
ממש לא
לא, אבל היא שרה יפה בכללי
לא. תשמעו את אלטון ג'ון ואז תדברו איתי
כן, הקול שלה מדהים והיא ווקאליסטית מטורפת.
כן, הקול שלה ייחודי ויפה
אבל לא. הוא כנראה לא הכי ייחודי
כן, הקול שלה ייחודי ויפה
אבל לא. הוא כנראה לא הכי ייחודי
אנונימית
ממש לא
יש לה קול סבבה יש יותר טובות ממנה אבל האישה עם הקול הכי טוב במוזיקה של הימים האלה זאת ללא ספק לנה דל ריי
אנונימית
באותו הנושא: