8 תשובות
לבילי אייליש יש קול יפה אבל יש אנשים שהם יותר טובים
קול יפה זה כן, אבל הכי בעולם זה קצת מוגזם להגיד לדעתי
לדעתי הקול של בכלל מאוד מעצבן.
חח לדעתי ממש לא.. היא ממש אוברייטד והשירה שלה זה ללחוש.. לא יודעת אני לא מתחברת לזה בעיניי זה לא משהו מיוחד
אנונימית