5 תשובות
לא, אני עושה השוואה של הסדר יום שלי ושלך ואני לא חושב שיש הבדל כזה משמעותי, אז נראה די בסדר
זה נראה בסדר
שואל השאלה:
גם שאני הייתי בכיתה ח למדתי 8 שעות
אבל לא שאלתי על זה
גם שאני הייתי בכיתה ח למדתי 8 שעות
אבל לא שאלתי על זה
אנונימית
אני כיתה ח ואני לומד 7 עד 8 שעות ביום. זה נראה די סביר.
באותו הנושא: