7 תשובות
כמו שהראשונה אמרה, הן צריכות גם להרוויח וזה הוצאה ענקית.
שואל השאלה:
זה כלום הוצאה מה עשו אותי באצבע כל אחת שקונה תחומרים שלה בגרושים באלי אקספרס דופקת מחירים של לא יודעת מה
אנונימית
יש כאלה שקונות בגרושים וגם מוכיחות את זה בתוצאות, הלק מתקלף אחרי שבועיים
אני עושה אצל מישהי שגם אם אין לי תור חודשיים זה לא מתקלף
זה לא סתם מאלי אקספרס וזה מחברות
לא להגיד שטויות
והחומרים וכל הכלים דורשים תחזוקה
אם תלכי למישהי לא מקצועית או שתנסי לעצמך כנראה שיתחילו לך פטריות בידיים. קרה ללא מעט אנשים
שואל השאלה:
אבל התהליך עצמו הוא אותו תהליך באמת אני לא מבינה איך זה נשמע הגיוני
למה מילוי עולה יותר מלק גל רגיל
שוד לאור יום מה שהן עושות
אנונימית
זה עוד נורמלי.. באזור שלי יש מישהי שעושה 200 שקל ועוד מוסיפה בסוף
הן צריכות להרוויח גם. זה הוצאה מטורפת על כל החומרים
אם לא טוב תקני חומרים ותעשי בעצמך
ושתדעי ש80 זה עוד זול אני עושה ב100 (רגיל לא מילוי) ויש כאלה שמגיעות ל150