6 תשובות
את עדיין 15 החיים לפנייך
זה ממש בסדר.
לאט לאט.
לאט לאט.
מה, דבר ראשון תנשמי הכל בסדר, דבר שני בואי אני אגלה לך סוד, לחצי מהאנשים שפגשת עדיין לא היה חבר או נשיקה ראשונה
את רק בת 15 מה הדאגות? הדבר היחיד שאת צריכה לחשוב עליו זה אם נשאר מהשוקולד בארון
את רק בת 15 מה הדאגות? הדבר היחיד שאת צריכה לחשוב עליו זה אם נשאר מהשוקולד בארון
את רק בת 15, כל החיים עוד לפנייך
אני יודעת שזה נשמע קלישאתי ברמות אבל את עוד תמצאי מישהו, גם אם זה לא "האחד"
אני יודעת שזה נשמע קלישאתי ברמות אבל את עוד תמצאי מישהו, גם אם זה לא "האחד"
חיים, צ'יל
הכל טוב
כשזה מגיע זה מגיע. אין לך מה להיות בלחץ.
הכל טוב
כשזה מגיע זה מגיע. אין לך מה להיות בלחץ.
נשמה את בת 15 יש לך חיים שלמים שעוד לא חווית. תרגעי.
באותו הנושא: