3 תשובות
גם אניי!
זה פתאום כל כך העלה לי מעצמי וזה לא משהו שאי פעם קרה כשהיינו ביחד
שואל השאלה:
אמ למאו לא זה לא אנחנו לא ביחד כבר כמעט חודשיים ו3 ימים אחרי שנפרדנו כבר הייתי שמחה מדוע להיות ככ שלילי
אנונימית
לא היה לי חבר אף פעם ואני אוהבת להיות רווקה
נשמע משעמם להיות תלויה במישהו ולהתחשב בו כל הזמן, הכי כיף להיות רווקה לצאת עם חברים ולעשות מה שב*** שלך
אנונימית